⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Facebook grupės

FB
Karolina

Karolina Slovcovaitė

Dar šių metų sausį Markas Zuckerbergas pareiškė, kad Facebook algoritmas prioritizuos turinį kuriamą mūsų šeimos, draugų ir grupių, kurioms priklausome. Tyrimai rodo, kad grupių kuriamas turinys sulaukia daug didesnio įsitraukimo, nei įrašai, kuriais dalinasi Facebook puslapiai. Tad galbūt atėjo metas rimtai apsvarstyti ar jūsų prekės ženklui vertėtų susikurti Facebook grupę.

Facebook grupių sėkmės receptas

Paskutiniais tyrimų duomenimis socialinių tinklų vartotojai vis labiau traukiasi iš viešos erdvės ir daugiau bendrauja privačiai arba ne tokiomis įpareigojančiomis formomis kaip stories formatas. Privatumo jausmą gali pasiūlyti ir bendravimas Facebook grupėse, kur pasidalintus įrašus ar komentarus galės matyti tik bendraminčiai tos pačios grupės nariai. 

Grupės taip pat sukuria bendruomeniškumo jausmą, kuris šiuolaikiniame pasaulyje vis panašėja į pasakų vienaragį. Nepraleiskite galimybės sukurti bendraminčių bendruomenę, kurią vienija tie patys pomėgiai, vertybės, ir kuri bus pasirengusi nuoširdžiai padėti ir atsakyti į visus klausimus susijusius su kitu jūsų produkto atnaujinimu. 

Grupės siūlo išskirtinumo jausmą, kuris kiekvieną priverčia jaustis šiek tiek geriau, o gal ir šiek tiek geresniu. Visas šis grupių savybių komplektas, tai tarsi specialiai nulietas raktas į šiuolaikinio socialinių tinklų vartotojo širdį.

Kaip naudotis Facebook grupe?

Jau susikūrėte Facebook grupę, bet kas toliau? Pakviesti į ją visus savo draugus? Geriau pakvieskite žmones, kuriuos iš tiesų domina jūsų produktas ir tai ne visada yra jūsų draugai. Tai gali būti jūsų pirkėjas arba naujienlaiškio prenumeratorius. Būtent konkretaus segmento pavietimas ir sukurs taip trokštamą išskirtinumo magiją.

Savo grupei paruoškite turinį, kuris nesidubliuotų su kituose socialiniuose tinkluose egzistuojančiu jūsų turiniu (ypač Facebook). Klauskite klientų nuomonės apie su jūsų prekės ženklu susijusias naujienas, problemas ir jums bus atsakyta. Tikslinė auditorija pasiekiama jūsų pirštų galiukais! Atsidėkokite tik grupės nariams skirtomis nuolaidomis ar specialiais pasiūlymais.

Facebook atnaujinimai skirti grupėms

Stories formatas užkariauja pasaulį. LinkedIn, Youtube, o nuo šios savaitės ir Facebook grupės turės stories funkciją. Trumpi video įrašai skirti ir matomi tik grupės nariams, kurie galioja tik vieną parą. Šiuo metu populiariausio formato ir grupių privatumo duetą būtina išmėginti kiekvienam prekės ženklui.

Recommendation skiltis facebook grupėse
  • Facebook taip pat testuoja naują pranešimų funkciją, kuri informuotų grupės administratorius apie naudojamus pasirinktus raktinius žodžius. Tai padės lengviau sekti ir dalyvauti diskusijose apie aktualias temas ir moderuoti nepageidaujamą turinį.
FB
  • Grupės bus matomos dar labiau nei anksčiau, nes nuo šiol vartotojai apie grupės naujienas  gaus pranešimą ne tik bendrame pranešimų sraute, bet ir matys atsiradusioje naujoje grupių sekcijoje viršutiniame Facebook meniu. Tai tik garantuoja dar daugiau dėmesio jūsų kuriamam turiniui.
FB
  • Jei dar nesate pasiruošę, kurti savo nuosavos Facebook grupės pasistenkite būti paminėti visose kitose grupėse, kurioms būtų aktuali informacija apie jūsų prekės ženklą arba kur telkiasi jūsų tikslinė auditorija. Taip pateksite į neseniai atsiradusią rekomendacijų skiltį, kur Facebookas dalinasi grupėje paminėtų kitų grupių ar puslapių nuorodomis. Žmonės labiausiai pasitiki bendraminčių rekomendacijomis, tad būkite paminėti ir atsiraskite ant grupių garbės sienos, kad jus matytų ir kiti.
FB
  • Dar vienas numatytas atnaujinimas, kuris grupes turėtų pasiekti jau netrukus, tai bendruomeninės video peržiūros. Ši funkcija leis vartotojams dalintis jau iš anksto įrašytais video filmukais, peržiūrėti juos ir komentuoti realiu laiku, panašiai kaip live video turinį. Testų metu Facebook nustatė, kad tokia video forma smarkiai didina įsitraukimą.

Žodžiai “privatumas” ir “išskirtinis” kitais metais tikrai bus vartojami dažniau nei šiemet. Todėl nepasinaudoti grupių siūlomomis savybėmis ir galimybe apžaisti Facebook algortimą, kuris taip negailestingai baudžia verslo puslapius, būtų labai neapdairu. Kurkite bendruomenes, kurios padės jums tobulėti, atlikti pakartotinius pardavimus ir išlikti matomais. O svarbiausia visi grupių siūlomi milžiniški privalumai kol kas yra nemokami.

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *