⚠️ Atsargiai: saugokitės sukčių. Apgaulingos žinutės yra siunčiamos mūsų vardu. Neinicijuojame kontaktų per susirašinėjimo programėles. Darbo šiuo metu nesiūlome niekam. Būkite atsargūs. 🚫 #StayAlert

Vasario naujienlaiškis: kaip prekės ženklai bando išsiskirti

Šiame vasario naujienlaiškyje nagrinėsime socialinių tinklų naujienas ir ar tikrai jie visi verti mūsų dėmesio. Kol vieni prekės ženklai dar vis nusirenginėja iki juodai balto minimalizmo, kiti vartotojų liaupses laimi nupūsdami dulkes nuo močiučių archyvų. Paspėliosime, kurie bus pranašesni šiais metais.

Instagramas grįžta prie ištakų – vėl prioretizuos foto turinį

Puikios naujienos visiems liejusiems ašaras dėl Instagramo madų vaikymosi ir bandymo supanašėti su kitais socialinių tinklų lyderiais. Prieštaraudamas liaudies išminčiai Instagramo vadovas Adam Mosseri verčia lapą atgal ir skelbia, kad Insta-algoritmas vėl prioretizuos foto turinį, taip atsižvelgiant į vartotojų kritiką ir stengiantis išlaikyti savo identitetą. Ką tai reiškia verslams? Metas peržiūrėti savo organinės komunikacijos Instagrame planą ir grąžinti iš jo išbrauktas nuotraukas.

Sėkmingam šio socialinio tinklo išnaudojimui siūlome vadovautis 80/20 taisykle. 80proc. jūsų turinio turėtų būti orientuota į vartotoją, jį linksminti arba spręsti kažkokią problemą, edukuoti. Produktų katalogo, modelių su jūsų produktais ar profesionalioje fotosesijoje sukurtos nuotraukos nėra turinys orientuotas į vartotoją, tačiau jis gali užimti 20proc. jūsų feed’o ir akcentuoti jūsų pardavimines žinutes. Puikus prekės ženklo Instagrame komunikavimo pavyzdys kosmetikos prekės ženklas Merit. Kviečiame pasižvalgyti: https://www.instagram.com/merit/

prekės ženklas merit

Facebook vėl nusirašė namų darbus: šį kartą kopijuoja Twitter verifikacijos varnelę

Milijardus dolerių pareikalavęs Meta visatos projektas, kuris dar vis dažniau pakelia antakius, nei sulaukia susižavėjimo šūksnių, verčia Metą apsidairyti po daržą ir ieškoti papildomų derliaus šaltinių. Šį kartą Markas nusirašinėja nuo Elono skandalingos Twitter verifikacijos varnelės, kurios testavimas sugeneravo ne vieną juokingą memą, o kai kurių įmonių vertę akcijų biržose nuskandino į nematytas žemumas. Meta šios paslaugos testavimą pradeda Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje. Nors ši verifikacijos varnelė iš pirmo žvilgsnio neatrodo, kaip itin patraukli vartotojams paslauga, tačiau Twitter jau turi 300 000 tokių mokamų verifikuotų vartotojų.

Meta teigia, kad ši funkcija leis kovoti su platformos taisyklėms prieštaraujančiu turiniu ir komentarais, juk su savo tikruoju vardu ir pavarde keikti turinio kūrėjus noras eksponentiškai mažėja. Prekės ženklams komunikuojantiems Metoje svarbi žinia ta, kad verifikuotos paskyros turės didesnį matomumą, jų profiliai bus matomi aukščiau paieškoje ir naujienų sraute. Kol kas mums tenka laukti kaip seksis mūsų kolegoms iš kito žemės pusrutulio ir spėlioti kiek papildomų peržiūrų mūsų įrašams atneš 12 dolerių per mėnesį.

socialiniai tinklai: meta

Artifact – nauja Instagram kūrėjų programėlė tituluojama Tik Tok’u naujienoms

Panašu, kad baigėsi Instagramo bendrakūrėjų, kurie paliko Facebook 2018 metais, nekonkuravimo sutartys ir jie nieko nelaukę į rinką įžengė su naujienų srauto programėle Artifact. Programėlė iš tiesų gana paprasta, užsiregistravę algoritmui duodate keletą užuominų, kokios temos jus domina, tačiau tolimesnes naujienų rekomendacijas gaunate pagal savo naršymo įpročius, visiškai kaip Tik Tok. Tad jeigu meluosite, kad domitės akcijų birža, bet iš tiesų skaitysite straipsnius apie tai, iš kur savo kojines perka Beyonce, greitai jūsų naujienų pasiūlymai ims atitikti šį žanrą. Naujienų sraute pamatysite straipsnius iš tokių žiniasklaidos gigantų kaip New York Post ir mažiau žinomų tinklaraščių.

Ar Artifact taps katalizatoriumi, kuris rinką vėl pastumės link žmonėms, o ne robotukams kuriamo turinio? Spręsti dar anksti, tačiau jau galite parsisiųsti šią programėlę ir patys patestuoti vis išleidžiamas naujas funkcijas.

socialiniai tinklai artefact

Stipraus prekės ženklo tabletė apie sausainukus svajojančiam marketingo pilvukui

Stiprus prekės ženklas, šiek tiek atsipūtęs šešėlyje už peraugusio brolio Performance Marketingo pečių, vėl žengia į dienos šviesą su nauju pasitikėjimu. Jis lyg ir niekur nebuvo dingęs, bet daugelis tikrai skyrėme jam mažiau dėmesio. Pasikeitus privatumo taisyklėms verslai vėl ima justi stipraus ir įsimenančio prekės ženklo vertę. Šią tendenciją galime aiškiai pamatyti ir dviejuose didelių prekės ženklų Banana Republic ir Burberry rebrandigo kampanijose. Prieš keletą metų praūžusi minimalizmo banga nuplėšė nuo prekės ženklų visus šriftus ir spalvas palikdama armiją juodai baltų plikų minimalistinių sans serif štampų.

prekės ženklas

Šiandien, šie du prekės ženklai atsigręžė į savo archyvus ir istoriją, ištraukė tokius raštus, spalvas ir detales nuo kurių mūsų akys jau atrpatusios, bet panašu, kad labai pasiilgusios. Šios metamorfozės sulaukė daugybės liaupsių ir peržiūrų internete. Prekės ženklams parodžius tikrąsias savo spalvas žmonėms tapo lengviau asocijuotis su jų istorijomis ir vertybėmis. Tapo lengviau paspausti add to cart.

prekės ženklas

prekės ženklas

Vartotojų kuriamas turinys – turinio strategijos centre

Praeitą savaitę rengėme webinarą, kuriame nagrinėjome, kodėl vartotojų kuriamas turinys turėtų atsirasti jūsų turinio plane, o užkulsiuose toliau griuvo influencerių populiarumo pilies pamatai. Į žiūrimiausių viršūnes šovė grotažymė #deinfluencing, kuri jau turi beveik 100 milijonų peržiūrų. Į viešumą išlenda vis daugiau atvejų, kaip didieji influenceriai apgaudinėja savo sekėjus neiformuodami apie reklamines integracijas arba skleisdami klaidinančią reklamą. Pasitikėjimas influencinimo grandais smunka, o jei norite sužinoti daugiau argumentų, kodėl verta investuoti į vartotojų turinį, kviečiame pasižiūrėti mūsų webinarą: nuoroda.

Be to, 73% vartotojų norėtų peržiūrėti trumpą vaizdo įrašą, kad sužinotų apie produktą ar paslaugą.

Šaltinis

Mūsų technologinis partneris CRO srityje – startuolis ChatPoint kviečia paleisti nemokamus pilotus su e-komercijos, EdTech ir B2B SaaS įmonėmis, kad padidintų svetainių konversiją 20%.

Naudodamiesi „Chatpoint“ video widget’u, jus galite padidinti savo svetainės konversiją ir suteikti autentišką bei įtraukiančią klientų patirtį, kuri išsiskiria. Kaip tai veikia: chatpoint.ai

Tai puiki proga išbandyti pažangų įrankį, keliantį svetainės konversiją ir pagerinti jūsų verslo rezultatus, nekeičiant esamo svetainės srauto.

Taigi, būtinai peržiūrėkite internetinio seminaro įrašą ir apsvarstykite galimybę paleisti nemokamą pilotą su ChatPoint.

Tiek šį mėnesį marketingo naujienų. Tikimės, kad radote jums naudingos informacijos. Nepraleiskite mūsų mėnesinių webinarų, apie kuriuos skelbiame savo socialiniuose tinkluose ir naujienlaiškiuose. Gero marketingo!

Pasidalinkite įrašu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *